SusannahArgentinie.reismee.nl

Welkom op mijn Reisblog!

Hallo en welkom op mijn reisblog!

Ik ben Susannah en op 18 augustus vertrek ik voor een high school jaar naar Argentinië! Het exchange jaar duurt 11 maanden en ik verblijf daar in een gastgezin.

Op 25 juli kreeg ik eindelijk het goede nieuws dat er een gastgezin voor mij is gevonden. Het gezin bestaat uit een vader, moeder en een dochter van 14 jaar ook hebben ze een klein hondje. Ze wonen midden in de stad Rosario, dat is een van de grootste steden van Argentinië. Het lijkt me wel spannend om in z'n groote stad te wonen omdat ik dat niet gewend ben, maar het lijkt me een hele leuke ervaring. Ik weet helaas nog niet op welke school ik kom, maar ze proberen me op de zelfde school te krijgen als mijn gastzusje Alaia. Mijn gastgezin heeft me ook al aangemeld voor een sportclub waar Alaia ook hockey speelt. Ik ga daar dus waarschijnlijk ook hockey spelen.

Ik heb heel veel zin om mijn gastgezin te ontmoeten maar eerst komt de lange vlucht naar Buenos Aires. Op 18 augustus vlieg ik om 20:30 uur met 6 andere die ook met Afs naar Argentinië gaan. We maken eerst nog een tussenstop in parijs en dan komen we om 8 uur in de ochtend aan in Buenos Aires

Ik probeer regelmatig een verhaal te posten over wat ik daar beleef. Ik zie je graag terug op mijn reisblog!

Groetjes,

Susannah

Reacties

Reacties

Esther&Rick

Spannend Suus, maandag al naar school!
We gaan je avontuur volgen hier. Veel succes en heel veel plezier. X

Sonja

Hi Suus. Spannend en avontuurlijk allemaal. Leuk om een jaartje in een grote stad te wonen. Ik kijk uit naar je volgende blog. Veel plezier daar.

Nino Cavallaro

Hoi Susannah,
Geniet van deze 11 maanden, heel veel plezier.
Groet,
Nino

Toos

Hoi Suus, ben blij dat de reis goed is gegaan en leuk om je zo te volgen ????
Heel veel succes maandag op de eerste schooldag!
Heel veel liefs en dikke kus xx

Oma

Hola chica, esta bien Alli? Met opa gaat het beter gelukkig. Hij is erg afgevallen en die broeken zien er niet uit! Heel veel sterkte morgen op school . Liefs van oma en opa

Daphne

Mooi verhaal ,je maakt heel wat mee!
Mooi,leuk om te lezen!
Heel veel succes en plezier nog.
Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!